آموزش رقص برای تناسب اندام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 94
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 94
:: بازدید ماه : 642
:: بازدید سال : 1525
:: بازدید کلی : 31322

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش رقص برای تناسب اندام
شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 11:13 | بازدید : 100 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

آموزش رقص برای تناسب اندام

آموزش رقص برای تناسب اندام

آموزش رقص برای تناسب اندام یکی از پرطرفدارترین پکیج های آموزش رقص برایبانوان' >بانوان به شمار می رود. امروزه تناسب اندام به یکی از معضلات بانوان' >بانوانتبدیل شده و راه های مختلف و پر هزینه ای جهت رسیدن به این هدف بزرگ وجود دارد. اما ما به شما یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه ها را پیشنهاد می کنیم. شما با پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام به راحتی قادر به یادگیری رقص و رسیدن به تناسب اندام در منزل خواهید بود. با مشاهده این پکیج، شما رقصیدن با بیش از هزاران آهنگ خارجی مختلف را فرا گرفته و می توانید در مجالس و مهمانی ها بدرخشید. علاوه بر این، پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام همانطور که از نامش پیداست، شما را به اندام دلخواهتان می رساند. این پکیج، شامل آموزش رقص برای کودکان و نوجوانان نیز می باشد. آن ها با مشاهده فیلم های آموزشی این پکیج به راحتی قادر به رقصیدن با آهنگ های مختلف و زیبای بسیاری خواهند بود.

آموزش رقص برای تناسب اندام

پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام، به دلیل برخورداری از حرکاتی پر جنب و جوش، تمام عضلات بدن شما را درگیر کرده که موجب سوزاندن و دفع چربی های بدن شما می گردد. هم چنین انجام این حرکات با سوزاندن کالری فراوانی منجر به خوش فرم شدن و زیبایی اندام شما می شود. علاوه بر این، رقصیدن که نوعی ورزش برای تناسب اندام است، موجب سرگرمی و شادی روح شده که می تواند منجر به تقویت حواس بینایی، شنوایی و بساوایی گردیده و شما را از دغدغه های ذهنی و مشکلاتتان رها کند.

آموزش رقص برای تناسب اندام - آموزش رقص برای تناسب اندام

ورزش یکی از مهم ترین فعالیت های فیزیکی زندگی انسان ها به شمار می رود، اما افراد زیادی از ادامه برخی ورزش ها به دلیل خسته کننده بودن، امتناع می کنند. پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام، با انجام حرکات ورزشی به صورت ریتمیک و شبیه به رقص، محیطی شاد برای افراد فراهم می نماید. انجام این حرکات موجب افزایش ضربان قلب و تنفس شده و دمای بدنتان را بالا خواهد برد. پس کافیست روزانه تنها 30 تا 45 دقیقه این حرکات را انجام داده و پس از مدتی متوجه تغییرات فیزیکی و روحیتان خواهید شد. ضمناً رقصیدن مداوم منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی شده و از فشار خون بالا، سرطان و دیابت نوع دوم جلوگیری می نماید. لازم به ذکر است که فشار حرکات رقص بر استخوان ها، منجر به استحکام و تراکم آنان شده و موجب کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان می گردد. 

آموزش رقص برای تناسب اندام

پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام که توسط مؤسسه FitDance تهیه شده یکی از پرطرفدارترین پکیج های آموزش رقص به شمار می رود. همانطور که در بالا اشاره شد این پکیج، آموزش رقص ازسنین کودکی تا بزرگسالی را شامل می شود. استادانمؤسسه FitDance معتقدند که پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام یک تفریح وسرگرمی به شمار رفته و شما با یک روش پویا، سرگرم کننده، چالش انگیز و دموکراتیک، در فضای مهمانی ، خانه، سالن بدنسازی قادر به رقصیدن به تنهایی یا با دوستان خود خواهید بود. هم چنین پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام موجب لذت بخش تر شدن زندگی شما خواهد شد. لازم به ذکر است که بخش دوم این مجموعه به زودی در وب سایت 118فایل انتشار خواهد یافت.

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: